Check yourself before you wreck yourself

Idag har jag fått saker gjort. Först var jag hos läkarn kl 10, sen drog jag till arbetsförmedlingen på planeringsmöte, helt i onödan eftersom jag ska åka till Norge, men jag behöver pengar av dom jävlarna så jag var tvungen. När jag var klar där mötte jag upp Eve och vi gick till Magic Lines och köpte töjning och efter det blev det lite shopping som är absolut helt förbjudet för mig egentligen. Avslutade det med en fika på Gränden med fina vänner.
Imorn ska jag till tandläkarn och kolla hur min käft och tandkött mår, om det har blivit helt återställt. Ska kräva att dom drar ut två av mina vidsomständer som har krånglat en miljard gånger också. Fredagskvällen för min del ser lugn ut, spenderar den nog framför Idol med en påse chips och en skål med dipp. Eller...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0