Welcome to the real world

Galet trött som vanligt. Tror jag måste köpa vitaminer eller något. Eller kanske börja gå och lägga mig i tid?

Jag börjar bli lite orolig över hur allt ska lösa sig. Vi nästan måste åka tillbaka till Oslo imorgon för att gå på en visning av ett rum, som vi verkligen skulle vilja flytta in i! Inflyttning i så fall är den 1 dec, men vart ska man bo under tiden nu då! Vart ska vi bo i Barcelona i 18 dagar sen? Aaaahhh haha! Igår kollade jag runt efter billiga vandrarhem i Barca men dom flesta hemmen har bara besökare i högst 15 dagar. Kult. Jag försöker också höra med kompisar som fortfarande är kvar där.

Tips från någon kanske?!?!?! Tips på vilken bank som är enklast att råna?!?!?!

Postat av: Mirelle

vi får ju lätt köra på någon bank i norge, dom har antagligen mest cash! ;) HAHAA

2010-11-23 @ 16:10:07
URL: http://mirelleelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0