Livet leker i Oslo. Eller leker Oslo med oss?

Ja, jag är ju för jävla dålig på att blogga. Så fort jag åker iväg någonstans så lägger jag ner hela bloggverksamheten. Men vi har faktiskt haft fullt upp med jobb- och boendeletande! Vi kan se ljuset i tunneln men vi är inte riktigt framme än, där vi vill vara. Men det löser sig, det har jag väl alltid sagt?

Vi har varit så duktiga i veckan, enligt oss själva då men det är faktiskt sant, så ikväll har vi lagat billig men jävligt god mat, unnat oss vin och öl och nu ska vi hem till våra hemortsvänner och chilla med lite mer vin. Sen ut på max en öl, mer har vi inte råd med. Vi älskar fattigdommen på våra konton! Skål Oslo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0