GUESS WHAT

Dagarna går i Oslo. Idag har vi varit här i en vecka, och idag var vi på jobbintervju på Netcom! Antar att det blir telefonförsäljning igen då. Det enda kruxet är att vi kommer ringa till norskar, och det får vi väl se hur det går, men förutom det så är jag jävligt taggad på att sälja igen! Kött på bara! Vi väntar på svar från Netcom, men vi tror vi kommer få jobbet.

Men nu var det inte riktigt det där jag ville skriva om egentligen, vill faktiskt berätta att jag och Mirre har bokat flygbiljetter till BARCELONA!!! Från den 21 december till 8 januari, så det blir återigen en trevlig julafton och en trevlig nyårsafton i underbara Barcelona. Lycklig!

Nu ska jag glo på någon film tills jag blir trött. Imorn ska vi till Ikea och armbåga fram våra cvn! God natt Sverige!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0