Anywhere but here

Det blev inget chillande i lördags. I stället åkte jag och Klas till Jocke på förfest, sedan vidare på en till förfest och och till sist hamnade man på Å. Utekvällar blir så mycket roligare när man inte alls tänkt att gå ut, för då vet man aldrig vad som kommer att ske eller vart man tar vägen! Det gillar jag mer än "bestämda" utgångar. Så en rolig helg har jag haft! Igår var det foderhäng i foderlyan med hela foderfamiljen. Asgarv och film och kvällen slutade med två cheese på Donken.

Vi vet inte riktigt när vi kommer åka tillbaka till Oslo, men jag hoppas det blir snart. Det känns ganska lönlöst att åka tillbaka när vi inte har någonstans att bo, och inget jobb på g heller. Frågan är ju varför det ska vara så jävla svårt att få tag på ett jobb och boende? Hur fan har alla andra gjort? Det känns ju som att vi har gjort allt nu, och bara väntar på svar från allt och alla vi har mailat till. Fuck liksom.

Nu ska jag ta en välbehövd dusch och sen hitta på något vettigt att göra, har suttit inne framför datorn hela dagen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0