Energi

Vi är kvar i Oslo men åker till Västerås på måndag. Tack och lov. Det enda vi gör nu är att sova, äta, röka cigg och sitta framför datorn. Det är för kallt att gå ut och för dyrt att åka in till stan. Det enda vi har gått ut för i veckan var för att köpa lite käk. Dyrt käk. Fyfan vad skönt det ska bli att komma hem till billigare priser överallt, och för att inte tala om hur ännu billigare det kommer vara i Barca.
Vänt på dygnet totalt har vi gjort, sitter fan uppe till kl 5 på morgonen och vaknar kl 16. Men idag var Mirre uppe vid 12 när min klocka ringde, men jag sov vidare till sent på eftermiddagen. Inte okej.
Igår unnade vi oss lite godis, chips och choklad. Bara det gick på en hundring, men när man har det där cpsuget efter något gott så bryr man sig inte för fem öre vad det kostar. Vi till och med lyxade till det med två cheese på Donken som kvällsmat!

Jo, då åker man alltså till Västerås nu på måndag den 6e. Den 20e åker vi tillbaka till Oslo för att ta flyget till Barcelona dagen efter den 21a. Den 8 jan flyger vi tillbaka till Oslo för att sedan flyga tillbaka till Barcelona dagen efter den 9e. Och stanna där förevigt! Eller tills man verkligen fått nog av Barca, men kan man verkligen få det?
Vi har fått lägenhet där nere, en perfekt liten lya till mig och Mirelle, och inte nog med att den ligger perfekt centralt så heter adressen Carrer del Tigre! Som jag, Sofia Tiger, bawam! Asballt. Vi kommer leta efter en större lägenhet tillsammans med Ella som redan bor där nere, men samma hyresvärd som hyr ut vår lilla lägenhet till oss hade större lägenheter på g som hon skulle försöka fixa till oss 3.
Det kommer blir såååå nice att flytta tillbaka till staden man älskar! Fyfan, lyckan strämmar genom hela kroppen när jag tänker på det!

Nu skriver jag så mycket att jag glömmer bort att jag är vrålhungrig, så nu blir det fjärtsoppa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0