Detta har hänt

Törsten släcktes i lördags. Ganska ordentligt. Jag mötte upp Mirelle och vi gick till Bill och Bob, och sen kom fodret Andreas. Efter Bill och Bob skulle vi vidare till Bmb men när vi såg kön och Andreas rödsprängda ögon gick vi till Pitchers i stället. En öl senare blev det suddigt. Efterfest blev det också. Dagen efter krålade jag och Mirre till Amore och åt både kebabtallrik och kebabpizza. Fan vad gott det var.

Igår var det bakissöndag hos Andreas och Klas. Vi åt kycklingklubbor och kollade på film, men i början av filmen ville vi ha rökpaus så vi pausade filmen och sen kom Malin och det slutade med att vi sket i filmen och lekte mörkerkurragömma och låg i en böghög och gapskrattade tills vi dog. Fina skratt med fina vänner.

Idag har man varit ner på stan en sväng och fixat på banker hit och dit och det blev också en lasse på Gränden. Resten av kvällen har bestått av chillande i sängen framför web tv. Och nu är jag så jävla sugen på allt som inte är nyttigt! Om jag hade körkort, och en bil för den delen, hade jag åkt och moffat på Donken! Gaahh!!

Aja, jag önskar att det var onsdag imorgon, men helst av allt önskar jag att det var den 21a!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0